Τρίτη 2 Απριλίου 2013

ΠΟΛΙΤΙΚΗ ..Η ΤΕΧΝΗ ΤΟΥ ΕΦΙΚΤΟΥ!!


"πολιτικη ειναι η τεχνη του εφικτου"...ακουσα με στομφο στο ..καναλι!απο καποιον τεχνιτη ..της πολιτικης!..και εγω που δεν ειμαι τεχνιτης δηλ κ εχω ενα IQ ..μετριο..προσπαθω να καταλαβω..ποιο ειναι το..εφικτο?κ ποια η τεχνη του?
...μηπως οι σειρες ...κλειστων καταστηματων?η απελπισια στα ματια των οσων εχουν απομεινει?...μηπως ο ανεργος νεος στα ορια της αυτοκτονιας στου οποιου το σπιτι με φωναξαν σημερα για βοηθεια?μηπως οι απληρωτες εφημεριες των γιατρων στα νοσοκολεια?οι οποιοι δουλευουν στα ορια εξαντλησης?μηπως η υποβαθμιση των νοσοκομειων? μηπως η δικη μου κ των συναδελφων μου απληρωτη εργασια απο το 2009 για τους ασφαλισμενους του τοτε ΟΠΑΔ?
....ΜΗΠΩς ΤΟ ΞΕΠΟΥΛΗΜΑ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΜΟΥ?με ορους νομικους,πολιτικους,κλπ ωστε να μην καταλαβαινει κανεις ,αλλα η η δουλεια να ..προχωραει?
.....Το ειπα κ αλλη φορα..δεν ειμαι μηδενιστης ... μα ζω αναμεσα σε αυτους τους ανθρωπους..περπατω εκει που οι..τεχνιτες της πολιτικης δεν μπορουν,δεν τολμουν ουτε κ αντεχουν να περπατησουν...και ολοι αυτοι οι ανθρωποι ειναι ΕΛΛΗΝΕς!! πατριωτες αληθινοι που εδωσαν κ δινουν στην ΕΛΛΑΔΑ!! Μεροκαμματιρηδες,νοικοκυραιοι που παψαν ξαφνικα να ειναι νοικοκυραιοι κ εγιναν επαιτες του ιδρωτα τους..ανωνυμα νουμερα στην ουρα....απο τους τεχνιτες της πολιτικης!..κ...ποναει αδεφε μου οτα βλεπεις ρυτιδιασμενα ματια να δακρυζουν με αληθινα δακρυα και ροζιασμενα χερια να προσπαθουν να τα σκουπισουν..ποναει αληθεια
....εσεις τεχνηταραδες μου..με τον παχυλο μισθο σας....πληρωσατε ποτε την συμμετοχη στα φαρμακα της γιαγιας γιατι δεν μπορουσε να τα αγορασει?του δωσατε το εισητηριο του παππου να γυρισει στο σπιτι του?...βγαλατε 50-100 ευρω να δωσετε για ξυλα ?στο παγωμενο σπιτι του?,,,δικα σας λεφτα...της δικης σας τσεπης..
....ισως ξερετε περισσωτερα απο μενα..ισως η τεχνη σας να ειναι μεγαλυτερη απο το δικο μου συναισθημα...ισως ..Ομως διαβαστε αυτες τις λιγες γραμμες και σκεφτειτε
οτι ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΝΘΡΩΠΟΙ πισω απο τα νουμερα!!!και αν οι οδηγιες σας ειναι να τους αγνοησετε η απαντηση τους θα ειναι σκληρη...
...ευχαριστω οσους αληθεια εργαζονται για την σωτηρια της πατριδας μου..στηριζω καθε καλο και θετικο...στηριζω καθε βημα προς την σωστη κατευθηνση αλλα ποτε δεν πιστεψα οτι η ΣΩΤΗΡΙΑ ΠΕΡΝΑΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ ΑΝΘΡΩΠΩΝ!!
ΚΑΤΙ ΚΑΝΑΜΕ ΛΑΘΟς!!....Κ ΦΥΣΙΚΑ ΟΛΟΙ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΤΟΥΣ..ΑΡΧΙΤΕΧΝΙΤΕς ΤΟΥ ΕΦΙΚΤΟΥ ΠΟΥ ΜΑς ΕΦΕΡΑΝ ΣΤΟ ..ΑΝΕ ΦΙΚΤΟ!!

ΚΑΛΗ ΔΥΝΑΜΗ ....ΚΑΛΗ ΦΩΤΙΣΗ ΣΕ ΟΛΟΥς!!


...σκορπιες δικεςμου σκεψεις..επηρεασμενες απο ..γεγονοτα!

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου