Πέμπτη 21 Αυγούστου 2014

ιατρος

ΥΠΗΡΕΤΗΣ ΤΟΥ ΘΕΟΥ, ΤΗΣ ΥΓΕΙΑΣ, ΤΗΣ ΓΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΣΥΝΕΙΔΗΣΗΣ ΤΟΥ, ΑΥΤΟ ΘΑ ΠΕΙ ΙΑΤΡΟΣ. Το να δουλευεις ως ιατρος για να ζησεις απο την εργασια σου ειναι τιμη κ καμαρι αλλα κ το αυτονοητο για την πλειοψηφια. Δεν δικαιολογει ομως καμμια αποδοχη καμμιας ξεφτιλας απο τριτους υποδιεστερους, ανεπαγγελτους κ ψευτομαγκες. Για το ιδιο αντιτιμο μπορουμε να καθαριζουμε πχ γραφεια ή να σερβιρουμε ποτα ....δηλαδη δεν μου την δινει αυτο καθαυτο το 6,36 ή το χιλιαρικο αλλα μου την δινει το 6,36 ή το χιλιαρικο για παροχη Υγειας ...Θεωρω οτι ειναι κ μεγαλη αξιοπρεπεια κ μεγαλη αυτοπεποιθηση το να ξενιτευεσαι στα 40 ή στα 50 ή κ στα 60 ή να παραιτεισαι απο το ΕΣΥ κ θεωρω ξεφτιλα να συντηρεις ποταπα ανθρωποειδη τυπου λοβ, μπουμπουκου, μακη, κλπ προσφεροντας εαυτον ως μαυρο υπηρετη της πλουσιας σκατοζωης τους, εκτος κ αν....εμαθες να μην δουλευεις, εμαθες να δουλευεις τους αλλους, εισαι ανεπαρκης, εισαι λιγος εισαι τελειως κοτα, εισαι επαγγελματιας γλειφτης, εισαι συνδικαλιστης, εισαι εμπλεκομενος, εισαι απο ''τζακι'',, εισαι χαζος....[ο δευτερος ενικος ειναι για χαρη της συζητησης]. Οσο δυσκολα κ να περνω δεν προκειται ποτε να παρασχω Υγεια με το ιδιο αντιτιμο που παιρνει η μανταμ που διδερωνει ρουχα κ αυτο δεν ειναι καιροσκοπισμος αλλα ειναι ιδεαλισμος γιατι εμπεριεχει τον ερωτα μου για την ιαττρικη. τα λεφτα των γονιων μου σε ολη την διαρκεια, τον ιδρωτα μου σε σπουδες ειδικοτητα ασκηση συν ολα τα σκατα που εφαγα στο διαβα μου αλλα κ την πεπειθηση οτι δεν με πτοει η δουλειά αλλα μονον η δουλεία.....Ιατρος μια λεξη μεγαλη κ ομορφη ...πολυ μεγαλη και πολυ βαρια.....πιο βαρια απο καθε αλλη....σχεδον μαγικη..

απο facebook

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου