Τετάρτη 16 Απριλίου 2014

Βαγγέλης Μαντζαλάρδας: Δώστε μου την δυνατότητα να έχω φωνή δυνατή, για τον τόπο μου. 

Βαγγέλης Μαντζαλάρδας: Δώστε μου την δυνατότητα να έχω φωνή δυνατή, για τον τόπο μου.
Ο Βαγγέλης Μαντζαλάρδας, ιατρός καρδιολόγος στο επάγγελμα, διεκδικεί την ψήφο των συμπολιτών του στις επερχόμενες δημοτικές εκλογές, ως υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος με την παράταξη «Νέα Εποχή Νέα Δράμα». Ο ίδιος εκτιμά ότι είναι έτοιμος να δουλέψει για τα κοινά, από το χώρο ευθύνης του, για το κοινωνικό σύνολο, υπό την σκέπη του Γ. Παπαεμμανουήλ, ο οποίος όπως αναφέρει, συγκεντρώνει όλες εκείνες τις προϋποθέσεις, για να ηγηθεί της πόλης, χαράζοντας ένα νέο κοινωνικό και πρωτοποριακό τρόπο διοίκησης.
Ο κ. Μαντζαλάρδας πιστεύει ότι ο κόσμος θέλει ανθρώπους καταξιωμένους επαγγελματικά, καθαρούς, χωρίς πολιτικά βάρη και «επιταγές» και έναν δήμαρχο με όραμα, εργατικό, δυναμικό και άφθαρτο, χαρακτηριστικά που συγκεντρώνει στο πρόσωπο του ο επικεφαλής της δημοτικής παράταξης «Νέα Εποχή Νέα Δράμα», ενώ ισχυρό «χαρτί» της πρότασης που καταθέτει η παράταξη του, είναι το κοινωνικό προφίλ του προγράμματος της.
Διαβάστε τη συνέντευξη που παραχώρησε  κ. Μαντζαλάρδας στην Ρένα Τριανταφυλλίδου

-Κύριε Μαντζαλάρδα τί ήταν αυτό που σας οδήγησε να ασχοληθείτε με τα κοινά;
Πιστεύω ότι είναι υποχρέωση κάθε πολίτη να έχει γνώμη και άποψη για τα δρώμενα γύρω του. Ίσως το περίεργο η το παράξενο θα ήταν να μην έχει!! Να θυμηθούμε την αρχαία ελληνική έννοια του ιδιώτη, δηλ αυτού πού δεν ασχολείτο με τα κοινά και τι κακό νόημα είχε.. Βέβαια ή γνώμη και η άποψη πρέπει να έχει παιδεία, ευγένεια και κατάρτιση!
Ζώντας λοιπόν σε αυτή την γενέτειρα μου πόλη, συνομιλώντας με τους συμπολίτες, συμμαθητές, φίλους, γείτονες μου και αφουγκράζοντας την κοινή γνώμη, θεωρώ ότι ήρθε το πλήρωμα του χρόνου για την συμμετοχή μου στο γίγνεσθαι της πόλης μου .
-Τι είναι αυτό που σας εμπνέει, στον επικεφαλής της παράταξης σας;
Το όραμα του για την Δράμα, η προσήλωση και το πάθος του για αυτό. Η εργατικότητα του, η τιμιότητα του, ο πολύπλευρος χαρακτήρας του. Πιστεύω ότι είναι ευκαιρία για την Δράμα ο Γρηγόρης ο Παπαεμμανουήλ..δεν έχουμε πολυτέλεια για άλλη οπισθοδρόμηση.
-Πιστεύετε ότι η δική σας παράταξη μπορεί να δώσεις λύσεις στα προβλήματα των Δραμινών;
Για να υπάρξει λύση σε ένα πρόβλημα, πρέπει να υπάρξει διάγνωση πρώτα. Στην περίπτωση της πόλης πού είναι ένας ζωντανός οργανισμός, η διάγνωση έρχεται αν αφουγκραστείς τον κόσμο και τα προβλήματα του, να τα νιώσεις στο πετσί σου..όχι κλεισμένος σένα γυάλινο πύργο. Εμείς ζούμε κάθε μέρα την ζωή της πόλης, αναπνέουμε την ανάσα της. Έχουμε  ΗΘΙΚΑ στελέχη ΚΑΤΑΞΙΩΜΕΝΑ σε κάθε δραστηριότητα της, έχουμε ανθρώπους πού νοιάζονται για τον τόπο..
ΝΑΙ..ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΔΩΣΟΥΜΕ ΛΥΣΕΙΣ!!
-Ποια ακούσματα έχετε από την κοινωνία, από τις μέχρι τώρα επαφές σας με τον κόσμο, σ’ ότι αφορά την υποψηφιότητα σας;
Τα ακούσματα που φτάνουν σε μένα είναι θετικότατα. Ο κόσμος θέλει ανθρώπους καταξιωμένους επαγγελματικά, καθαρούς, χωρίς πολιτικά βάρη και «επιταγές»
Ακούω συχνά την φράση «..επιτέλους γιατρέ..μίλα και εσύ..εσύ είσαι κοντά μας..» νομίζω λοιπόν ότι η αποδοχή από την κοινωνία είναι πολύ μεγάλη! θερμή θα έλεγα!!
-Αν αύριο εκλεγείτε δημοτικός σύμβουλος, σε ποιόν τομέα πιστεύετε ότι θα μπορούσατε να προσφέρετε τις υπηρεσίες σας;
Λόγω της ειδικότητας μου, θα ήμουν ιδιαίτερα χρήσιμος σε θέματα υγείας και πρόνοιας του δήμου, στην οργάνωση των δημοτικών ιατρείων και την λειτουργία τους με σύγχρονο εξοπλισμό και μεθόδους. Θα μπορούσα να είμαι χρήσιμος  στην ανεύρεση και αξιοποίηση προγραμμάτων ΕΣΠΑ για θέματα υγείας, αλλά και για την οργάνωση σεμιναρίων πρόληψης δημόσιας υγείας.
-Πως εκτιμάτε το γεγονός ότι, σ’ αυτές τις εκλογές, περισσότερες από ποτέ άλλοτε παρατάξεις, διεκδικούν τον Δήμο της Δράμας;
Δεν είναι περίεργο το γεγονός αυτό δεδομένου ότι πρόκειται για τοπική εκλογική αναμέτρηση, Άρα δεν απαιτείται κόμμα πανελληνίου κλίμακας πού να προϋποθέτει την ύπαρξη μιας δημοτικής παράταξης. Επίσης το γεγονός των αλλαγών στην τοπική αυτοδιοίκηση με την πενταετία είναι πόλος έλξης, για νέα σχήματα, πέρα από τα παραδοσιακά. Άλλωστε σε μια δημοκρατία, όλοι έχουν το δικαίωμα του εκλέγειν και εκλέγεσθαι!
-Ποιο είναι το ισχυρό «χαρτί» της δικής σας πρότασης; (ως παράταξη)
Ένας αρχηγός με όραμα, εργατικός, δυναμικός, άφθαρτος… νέος αλλά συγχρόνως ώριμος. Μια ομάδα δυνατή, με καλό υλικό, άφθαρτο, ποιοτικό. Άνθρωποι επιτυχημένοι προσωπικά, επαγγελματικά πού ενώνουν δυνάμεις για τον τόπο τους. Ιδέες νέες, καθαρές, και όρεξη για δουλειά
-Ποιές από τις προτάσεις της παράταξης σας θεωρείτε ότι είναι επαναστατικές-καινοτόμες, ικανές να δώσουν άλλη ώθηση στο Δήμο της Δράμας;
Ομαδική ασφάλιση μαθητών, συσσίτια στο σχολείο, επιλεκτική αδελφοποίηση πόλεων, μήνας κρασιού [γευσιγνωσίας]τον Σεπτέμβριο, καθιέρωση της Δράμας ως συνεδριακής πόλης θρησκευτικής, επιστημονικής, καλλιτεχνικής δραστηριότητας.
Αναδιοργάνωση υπηρεσιών υγείας με σύγχρονο εξοπλισμό και ένταξη σε προγράμματα ευρωπαϊκά και εθνικά, προγράμματα προστασίας δημόσιας υγείας με σεμινάρια και εκπαίδευσης του πληθυσμού.
Βοήθεια στο σπίτι και παράδοση τροφίμων κατ’ οίκον των δικαιούχων, ώστε να μην συσσωρεύονται ως επαίτες στις κοινωνικές υπηρεσίες του δήμου
-Ιδιαίτερη βαρύτητα καθ’ όλη την διάρκεια της πορείας της δικής σας δημοτικής παράταξης, δόθηκε στο κοινωνικό τομέα. Αν αύριο είστε εσείς δημοτική αρχή, τί περισσότερο σκέφτεστε να κάνετε στον τομέα αυτό;
Συνεχίζουμε το κοινωνικό μας προφίλ και εφαρμόζουμε το ανθρωποκεντρικό μας πρόγραμμα, όπως ήδη έχω αναφερθεί… Η πόλη ανήκει στους πολίτες της! Ιδιαίτερη φροντίδα σε ομάδες ατόμων με κοινωνικά, οικονομικά προβλήματα και άτομα ειδικών αναγκών ή καλύτερα ειδικών ικανοτήτων.
-Κύριε Μαντζαλάρδα  απευθυνόμενος προς τους συμπολίτες σας, ποιο μήνυμα θέλετε να τους στείλετε;
Συμπολίτες, γείτονες, συμμαθητές, φίλοι…. Στην πόλη αυτή έκανα τα πρώτα μου βήματα, έπαιξα με κάποιους από εσάς. Στο χώμα αυτής της πόλης αναπαύονται αγαπημένα μου πρόσωπα..είμαι κομμάτι της πόλης, του τόπου. Νοιάζομαι για τον τόπο, θέλω να πάει μπροστά. Θέλω να δουλέψω για αυτόν τον σκοπό.
Μείναμε ήδη πίσω, δεν υπάρχουν περιθώρια… Όχι άλλες χαμένες ευκαιρίες…
Δώστε μου την δυνατότητα να έχω φωνή δυνατή για τον τόπο μου… Δώστε μου την  δύναμη να δουλέψω για την πόλη των γονιών μου, την δική μου, την δική μας πόλη, την πόλη των παιδιών μας!!

Σας ευχαριστ
ώ

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου